GSX-S950 ABS

Se stejnými geny jako naše supersportovní ikona přichází sportovní roadster GSX-S950 vzrušující stroj pro každodenní zábavu a emoce. S motorem a hlavními komponenty z originální GSX-R1000 přináší do Vašich rukou špičkový výkon a parametry světové extratřídy.

PROTIBLOKOVACÍ BRZDOVÝ SYSTÉM

Elektronicky řízený protiblokovací brzdový systém (ABS) zajišťuje stabilní brzdný účinek za různých jízdních podmínek a různého stavu povrchu vozovky. Při brzdění pomáhá tento systém zabránit zablokování kola při náhlé změně povrchu nebo při použití nadměrné brzdné síly. Protiblokovací systém monitoruje 50 krát za otáčku rychlost otáčení kola a upravuje brzdnou sílu podle aktuální úrovně trakce.

VYSOKOVÝKONNÁ KOLA A PNEUMATIKY

Kola z hliníkové slitiny se vyznačují pěkným sportovním vzhledem a tuhou strukturou lehké šestipaprskové konstrukce. Kola jsou opatřena vpředu i vzadu novými radiálními pneumatikami Dunlop SPORTMAX Roadsport 2.

Hlavní vlastnosti

Vítězná DNA superbiku

Tento vyladěný motor je založen na základní architektuře, která těží z know-how získaného v průběhu desetiletí vývoje modelu GSX-R1000 k získání nesčetných vítězství v produkčních závodech a zahrnuje také pokročilé technologie vyvinuté pro závody MotoGP. Každý aspekt jeho designu prošel důkladnou revizí, protože byl aktualizován tak, aby poskytoval ideální výkon "naked" sportovního motocyklu za různých jízdních podmínek, ať už při sportovní jízdě nebo v provozu v ulicích města při plnění emisních norem Euro 5.

SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM (SCAS)

GSX-S950 nově využívá funkci Suzuki Clutch Assist System (SCAS). Systém funguje jako asistenční pomocník, který při podřazování snižuje přítlak spojkových lamel a umožňuje kontrolovaný prokluz spojky.

VERTIKÁLNĚ USPOŘÁDANÝ LED SVĚTLOMET

Radikální design kompaktního vertikálně uspořádaného LED světlometu šestiúhelníkového tvaru od společnosti Koito dotváří čisté linie přední části motocyklu.

KLÍČ ZAPALOVÁNÍ

Design klíče zapalování GSX-S950 s logem GSX-S pomáhá zvýšit hrdost majitele.

MULTIFUNKČNÍ PŘÍSTROJOVÝ PANEL

Plně LCD přístrojový panel zobrazuje širokou škálu užitečných informací v relativně kompaktní formě. Je navržen tak, aby údaje jeho funkcí byly snadno čitelné. Vzhled je jednou z kvalit, která pomáhá zvýšit hrdost majitele. GSX-S950 má LCD přístrojový panel podsvícený bíle.

ZADNÍ KOMBINOVANÉ LED SVĚTLO

Ploché zadní kombinované světlo využívá LED diody pro lepší viditelnost a dlouhou životnost. Design světla zdůrazňuje stylové linie zadní části motocyklu. Osvětlení SPZ používá žárovku 12V5W.

SEDLO

Sedlo, které bylo vyvinuto, aby poskytovalo dobrou oporu směrem vzad aposkytovalo volnost pohybu, je potaženo materiálem, který zajišťuje optimální přilnavost.

PALIVOVÁ NÁDRŽ

Objem palivové nádrže 19 litrů přináší jezdci výhodu snížení frekvence zastávek při doplňování paliva.

PÉROVÁNÍ

Přední vidlice KYB typu up-side down o průměru 43 mm umožňuje sportovní, ale přesto pohodlnou jízdu. Zavěšení zadního kola s centrální jednotkou s nastavitelným tlumením a nastavením předpětí pružiny přispívá ke zlepšení ovladatelnosti a zvýšení stability motocyklu. Různá nastavení byla důkladně otestována než bylo nastavení doladěno pro optimalizaci obratnosti motocyklu a jeho lepší ovladatelnost v zatáčkách.

PROTIBLOKOVACÍ BRZDOVÝ SYSTÉM

GSX-S950 má špičkové radiální monoblok třmeny Tokico. Každý třmen má čtyři pístky o průměru 30 mm působící brzdnou silou na plovoucí kotouč o průměru 310 mm. Protiblokovací brzdový systém (ABS) pomáhá řidiči udržet směr jízdy i při prudkém brzdění. Systém je naprogramován tak, aby sledoval rychlost otáčení kola a přizpůsoboval brzdnou sílu dostupné trakci. Řídicí jednotka ABS má kompaktní a lehkou konstrukci.

Technické parametry

typ motoru4-dobý, kapalinou chlazený čtyřválec, DOHC
Spotřeba paliva*:6.1 L / 100km
Emise CO2*:143 g / km
Vrtání x Zdvih:73.4 mm x 59 mm
Převodovka:6 rychlostí / řetěz
Výkon motoru:152 PS (112 kW) / 11 000 min-1
Max. kroutící moment:106 Nm / 9 250 min-1
Celková délka:2 115 mm
Celková šířka:810 mm
Celková výška:1 080 mm
Rozvor:1 460 mm
Světlá výška:140 mm
Objem nádrže:19 l
Pohotovostní hmotnost:214 kg
Přední Pérování:Teleskopická vidlice upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní Pérování:Kyvná vidlice s centrální jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
Přední Brzdy:Kotoučová, dvojitá
Zadní Brzdy:Kotoučová
Přední Pneumatika:120/70ZR17M/C (58W), bezdušová
Zadní Pneumatika:190/50ZR17M/C (73W), bezdušová
*:Vypočítáno na základě zkušebního cyklu měření emisí Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)