V-Strom 1050XT

Nový V-STROM nabídne výkon 107 koní, což je o 7 koní více než doposud. Motor V-twin o objemu 1037 cm3 splňuje nejnovější emisní normu Euro 5, která začne v Evropě platit od ledna 2020. Nový motor má elektronické ovládání škrticí klapky systémem „ride-by-wire“ a upravené časování sacích i výfukových ventilů, které je nastavené pro dosažení co nejlepšího poměru vysokého výkonu a nízké spotřeby paliva. Každodenní použitelnost a snadnost obsluhy vylepšuje systém S. I. R. S. (Suzuki Intelligent Ride System), který nabízí odlišná nastavení pro různé jízdní situace. Elektronické systémy mají tři úrovně nastavení, platí to pro regulaci charakteristiky motoru SDMS (Suzuki Driving Mode Selection) i kontrolu trakce.
V-STROM 1050XT přidává další funkce, jako jsou tempomat, asistent rozjezdů do kopce a systém upravující brzdný účinek při jízdě z kopce nebo s velkou zátěží. Kromě toho má V-STROM 1050XT disky kol s drátěným výpletem, hliníkový ochranný rám motoru a převodovky, přídavný spodní hliníkový kryt, centrální stojan, kryty rukojetí, LED směrovky, nastavitelnou výšku sedačky řidiče a 12V zásuvku.

315 000 Kč

Technické parametry

typ motoručtyřdobý kapalinou chlazený V-twin, 90°, DOHC
zdvihový objem (cm3)1037
vrtání x zdvih (mm)100x66
max. výkon (kW/PS)79/107 při 8500 min-1
max. kroutící moment (Nm)100 při 6000 min-1
spouštěčelektrický
objem nádrže (l)20
spotřeba (l/100 km)4,8
převodovka/sek.převod6 rychlostí/řetěz
rozměry délka/šířka/výška (mm)2265/940/1465
rozvor (mm)1555
světlá výška (mm)160
výška sedla (mm)850
pohotovostní hmotnost (kg)247
odpružení předního kolaTeleskopická vidlice USD, vinutá pružina, olejový tlumič
odpružení zadního kolaKyvná vidlice s přepákováním, vinutá pružina, olejový tlumič
brzdy předníkotoučová, dvojitá
brzdy zadníkotoučová
pneumatiky přední110/80 R19 M/C 59V bezdušová
pneumatiky zadní150/70 R17 M/C 69V bezdušová
emisní normaEuro 5
emise CO2 (g/km)112
bezpečnostní zapalování SAISAno
315 000 Kč