V-Strom 1050
Nový V-STROM nabídne výkon 107 koní, což je o 7 koní více než doposud. Motor V-twin o objemu 1037 cm3 splňuje nejnovější emisní normu Euro 5, která začne v Evropě platit od ledna 2020. Nový motor má elektronické ovládání škrticí klapky systémem „ride-by-wire“ a upravené časování sacích i výfukových ventilů, které je nastavené pro dosažení co nejlepšího poměru vysokého výkonu a nízké spotřeby paliva. Každodenní použitelnost a snadnost obsluhy vylepšuje systém S. I. R. S. (Suzuki Intelligent Ride System), který nabízí odlišná nastavení pro různé jízdní situace. Elektronické systémy mají tři úrovně nastavení, platí to pro regulaci charakteristiky motoru SDMS (Suzuki Driving Mode Selection) i kontrolu trakce.
Technické parametry
typ motoru | čtyřdobý kapalinou chlazený V-twin, 90°, DOHC |
zdvihový objem (cm3) | 1037 |
vrtání x zdvih (mm) | 100x66 |
max. výkon (kW/PS) | 79/107 při 8500 min-1 |
max. kroutící moment (Nm) | 100 při 6000 min-1 |
spouštěč | elektrický |
objem nádrže (l) | 20 |
spotřeba (l/100 km) | 4,8 |
převodovka/sek.převod | 6 rychlostí/řetěz |
rozměry délka/šířka/výška (mm) | 2265/870/1470 |
rozvor (mm) | 1555 |
světlá výška (mm) | 165 |
výška sedla (mm) | 855 |
pohotovostní hmotnost (kg) | 236 |
odpružení předního kola | Teleskopická vidlice USD, vinutá pružina, olejový tlumič |
odpružení zadního kola | Kyvná vidlice s přepákováním, vinutá pružina, olejový tlumič |
brzdy přední | dvojitá kotoučová, průměr 310 mm, čtyřpístkové monoblokové třmeny Tokico, systém ABS |
brzdy zadní | kotoučová, průměr 260 mm, systém ABS |
pneumatiky přední | 110/80 R19 M/C 59V bezdušová |
pneumatiky zadní | 150/70 R17 M/C 69V bezdušová |
emisní norma | Euro 5 |
emise CO2 (g/km) | 112 |
bezpečnostní zapalování SAIS | Ano |